آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا

دخترم عشقم تمام زندگیم 6 ماهه شد!! نیم سالگیت مبارک!!!

1392/9/3 14:42
نویسنده : مامانی
579 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا چقدر شکرت کنم خدایا هر ثانیه ١٠٠٠٠٠٠٠٠ بار شکرت که این هدیه الهی رو به من دادی!

باز هم تکرار میکنم هر لحظه که میگذره دلم میسوزههه دلم تنگ میشه برای ثانیه قبلی با تو بودن دخترممم عزیز ترینم چقدر خوبه که تو رو دارم چقدر خوبه که ما در کنار همیمممم ......

خیلی جالبه برام که با هر حسی باهات صحبت میکنم کاملا درک میکنی...نازتو میکشم ناز میکنی قوربون صدقت میرم میخندی براممم برات اواز میخونم برام اواز میخونی......قلب

چه کارا یاد گرفتی تو این ماه؟! الان برات میگممممممم یاد گرفتی بوف بخوری و بگی بوف...با لعاب برنج ٢ هفته اول و فرنی ٢ هفته بعد شروع کردیم  که خیلییییی دوست داری و تموم میشه گریه میکنی!!

اب میخوری خیلی دوست داری!!

سیب میگیری دستت وبالثه هات فشار میدی!!

سرتو بلند میکنی یعنی بغلم کنین...

یه کوچولو با کمک میشینی که دایی اولین با نشوندت کلی هم ذوق کردی!

او او میکنی....

تو این ماه کلی جاها رفتیم که در ادامه مطالب برات عکس میذارم عزیزمممممم

.

حمام خوش گذشت؟؟

.

یه روز خوب در چیتگر

 .

عاشق دوربینی نمیذاری یه عکس خانومانه بگیرم ازت...خودت قضاوت کن!

.

ودر اخررررررر....

.

 

 

 .

دخترممممم میشنه!!

 

.

محرم و آرنیکا....

.

پاییز ...را دوست دارم مامان..چون با دیدن برگااااا همش او او کردمممممممممم

.

تاپ سواری با مطهره جون!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرنیکا می باشد