آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا

1 سالگیت مبارک تنها گل زندگیممم

1393/3/15 23:13
نویسنده : مامانی
422 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم برات مینویسممم تمام وجودمممم پر از خوشحالی و چشمام پر از اشکه!چرا؟؟

چون هیچ چیز بجز وجودت نمیتونست به زندگی من گرما بده و منو خوشحال کنه عزیزممممم هر بار که میبوسمت بهت میگممم خدایا شکرت آرنیکا دادی و تو با تمام وجودت میخندییی! عاشقتمممم!

 

عزیزممم باورم نمیشه از اون روز قشنگ از اون گریه بی نظیر یک سال گذشت!!!...شب بیداریا!واکسنای درد ناک نیش زدنای دندون....مهم اینه با تووو گذشت....دوستت دارممم عزیز دوردونممم یکی یه دونمممم

شعرایی که من و بابایی فل بداهه برات گفتیم:

بابایی :آرنیکا نازه.....آرنیکا جواب میده :بل بل...

بابایی:ناز نی نازه...آرنیکا جواب میده :بل بل...

مامانی:ارنیکا عشق منه....آرنیکا:بله...

مامانی:جون منه؟....آرنیکا:بله...

مامانی:نفس منه؟....آرنیکا: بله

 

 

 

این روزها شما از مبل ها بالا میری تقریبا تمام کلمات رو میگی عاشق دایی زن دایی مامانی وبابایی هستی....فقط منو صدا نمیکنی....بچه ها رو خیلی دوست دارییی خیلی.....عاشق رقص و ددری!

.

.

تولد عشق مامان:

.

.

.

 

کیک تولدت!که خودم درستش کردمم و کلی دعا کردم خوب در بیاد!

سفر به شمال

بدون شرح!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهدیه
26 خرداد 93 14:59
تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی به ما هم سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرنیکا می باشد