آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا

16 تا 18 ماهگی!

1394/2/30 20:28
نویسنده : مامانی
307 بازدید
اشتراک گذاری

جهان به این بزرگی مال من است…

اگرچه اپارتمان های آسمانخراشی ندارم،

اگرچه سوار بهترین و اخرین ماشین های ساخته دست بشر

نمیشوم،و اگرچه…

در عوض من صاحب چیزهایی هستم که خداوند به

من به رایگانی ارزانی کرده است،

اری من خوشبختم..

چون این جهان به این بزرگی برای من خلق شده است…

من خوشبختم اگر فقیرترین فرد تاریخ جهان هستی باشم…

من خوشبختم چون انسانم…

من خوشبختم چون می اندیشم…

چه خوشبختی بالاتر از اینها……؟!

دختر نازممم دیگه خانممم شدی بزرگ شدی!

16 ماهه که شدی کم کم به خواب داخل  اتاقت و تختت عادت کردی اما به هر حال مشکلات خودشوو داشت عزیزممم...از اول مهر هم که من مشغول کار شدم باز و   شما پیش مامان سوری موندی!

از ابتدای ابان همممم شروع کردیممم به امید خدا برای گرفتن از می میخسته با اینکه دلممم نمیومد و کلی گریه کردمممم از شروعش تا یک ماه بعد از گرفتنت اما خودت خیلی راحت شدی!

شبها چند باری برای اب خوردن بیدار میشی!

ابان ماه باغ وحش رفتیمم با خاله مینا و زن دایی و مامانی!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرنیکا می باشد