آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

آرنیکا

5 ماهگیت مبارک

1392/8/7 20:11
نویسنده : مامانی
419 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت

 هر بار که نگاهت میکنم شکر خدا رو میکنم عزیز دلم چی میتونست من رو انقدر خوشحال کنه بجز وجود تو مامان جان خیلی دوست دارم خوشحالم که تو هم یه روز مادر میشی و تمام احساس من رو درک میکنی!

بگذریم ماه پنجم زندگیتم عزیزم گذشت با تمام شیطنتات و شب بیداریات خیلییی حسرت تک تک روزهای گذشته رو میخورم ....

 خوب آرنیکای ناز مامان اخر ٤ ماهگی واکسنش رو زد و یکمی شب بیداری داشت و اذیت شدناراحت

هفته بعد از واکسنت باز هم دل ما هوای سفر کرد دختر نازممممممممممممم باز هم بار سفر بستیم به سمت رشت و خلخال و اردبیل و آستارا بسیار بسیار خوش گذشت کلی هم اب گرم رفتیم!شما هم لباسای بافتنی که مامانی برات بافته بود رو امتحان کردی!!

از اول مهر هم موندی پیش مامانی و من رفتم سر کار!دلم پیشته مامان جان مدام بهت فکر میکنم تو مسیر برگشت نمیدونم چجوری خودمو میرسونممم بهت!

خوب بریم عکسای ٥ ماهگیتم برات بذارم عزیزمممم

راستی تو این ماه داری پاهاتو شناسایی میکنی ...میکشی و به زور میکنی تو دهنتلبخند

 

.

 

.

.

 

.

 اینم تولد ٥ ماهگیت

 

.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آرنیکا می باشد